Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trestněprávní aspekty policejní provokace
Šulda, Pavel ; Tejnská, Katarína (vedoucí práce) ; Šelleng, Dalibor (oponent)
Trestněprávní aspekty policejní provokace Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá určením co možná nejpřesnějších hranic mezi možným zákonným vstupem orgánů činných v trestním řízení do skutkového děje trestného činu a nepřípustnou policejní provokací. V návaznosti na vymezení těchto hranic, jakožto hlavního cíle práce, poskytuje nejpřiléhavější definici policejní provokace, řeší možné trestněprávní důsledky policejní provokace a přináší krátkou analýzu přípustnosti dalších vybraných forem jednání, jež mohou mít za následek provokaci k trestnému činu. Za tímto účelem je práce rozčleněna do 4 kapitol. První kapitola zasazuje problematiku policejní provokace do širšího kontextu boje s organizovaným zločinem. Je upozorněno na nutnost velmi pečlivě vážit jaké nástroje a v jakém rozsahu volit k potírání organizovaného zločinu, aby jejich nasazení znamenalo únosnou míru zásahu do základních lidských práv a svobod. Druhá kapitola navazuje na první tak, že se věnuje obecnému představení nástrojů k potírání organizovaného zločinu (ale nejen toho) v podobě operativně pátracích a podpůrně operativně pátracích prostředků, při jejichž využití dochází nejčastěji k policejní provokaci. U operativně pátracího prostředku agenta a podpůrně operativně pátracího prostředku informátora jsou učiněny návrhy de lege ferenda s...
Role sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředí
GRACÍKOVÁ, Ivanka
Tato bakalářská práce se zabývá obecným vymezením profese sociálního pedagoga a asistenta pedagoga, a to především ve vztahu k jeho kompetencím a oblastem uplatnění v rámci práce s dětmi ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. Pojednává o činnosti sociálních pedagogů a asistentů pedagogů, kteří jsou nápomocni při řešení každodenních problémů dětí a žáků nejen ve škole, ale i při adaptaci na nové prostředí. Z poznatků uvedených v teoretické části práce vychází část praktická. V rámci výzkumného šetření byly vytvořeny otázky pro sociálního pedagoga a asistenta pedagoga, které byly formou rozhovorů předloženy vybraným informantům, kteří v reálu tyto profese vykonávají. Ze zjištěných dat provedených pomocí kvalitativního výzkumného šetření - metody otevřeného kódování od jednotlivých oslovených informantů bylo možné prokázat, že sociální pedagogové a asistenti pedagoga jsou naprosto nezbytným a nepostradatelným článkem a jejich přínos v edukačním procesu inkluze žáka se speciálními vzdělávacími potřebami je velice důležitý, zejména pak na základní škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.